Αντικειμενοστρεφής Προγραμματισμός (2.003)
Παπαδάκης Νικόλαος
Σκοπός του μαθήματος είναι να εισάγει στους φοιτητές σε θέματα αντικειμενοστρεφή προγραμματισμού με χρήση της γλώσσας προγραμματισμού Java. Η ύλη του μαθήματος περιλαμβάνει:
- Εισαγωγή στην έννοια του αντικειμενοστρεφούς προγραμματισμού. Βασικές έννοιες Java – Μεταβλητές – Δεδομένα – Υπολογισμοί. Δομές διακλάδωσης, πίνακες.
- Κλάσεις και Αντικείμενα
- Κληρονομικότητα και ιεραρχίες κλάσεων
- Υπερφόρτωση συναρτήσεων
- Yπερφόρτωση τελεστών
- Πολυμορφισμός
- Διεπαφές και abstract classes
- Εξαιρέσεις
- Νήματα
- File I/O
- Java Generics
- Java Collections Framework
- Network I/O
- Γραφικό περιβάλλον επικοινωνίας με Swing (μόνο για Java)
- Java graphics και animation. Java και προγραμματισμός για το διαδίκτυο
Εργαστήριο
Στο εργαστήριο οι φοιτητές θα αναπτύξουν ατομικές και ομαδικές εργασίες με χρήση της γλώσσας προγραμματισμού JAVA.
Τρόπος αξιολόγησης 3 σειρές ασκήσεων 30% + ομαδικό Projcet 50% +Τελικό Διαγώνισμα 20%
ΛιγότεραΣκοπός του μαθήματος είναι να εισάγει στους φοιτητές σε θέματα αντικειμενοστρεφή προγραμματισμού με χρήση της γλώσσας προγραμματισμού Java. Η ύλη του μαθήματος περιλαμβάνει:
- Εισαγωγή στην έννοια του αντικειμενοστρεφούς προγραμματισμού. Βασικές έννοιες Java – Μεταβλητές – Δεδομένα – Υπολογισμοί. Δομές διακλάδωσης, πίνακες.
- Κλάσεις και Αντικείμενα
- Κληρονομικότητα και ιεραρχίες κλάσεων
- Υπερφόρτωση συναρτήσεων
- Yπερφόρτωση τελεστών
- Πολυμορφισμός
- Διεπαφές και abstract classes
- Εξαιρέσεις
- Νήματα
- File I/O
- Java Generics
- Java Collections Framework
- Network I/O
- Γραφικό περιβάλλον επικοινωνίας με Swing (μόνο για Java)
- Java graphics και animation. Java και προγραμματισμός για το διαδίκτυο
Εργαστήριο
Στο εργαστήριο οι φοιτητές θα αναπτύξουν ατομικές και ομαδικές εργασίες με χρήση της γλώσσας προγραμματισμού JAVA.
Τρόπος αξιολόγησης 3 σειρές ασκήσεων 30% + ομαδικό Projcet 50% +Τελικό Διαγώνισμα 20%
Σκοπός του μαθήματος είναι να εισάγει στους φοιτητές σε θέματα αντικειμενοστρεφή προγραμματισμού με χρήση της γλώσσας προγραμματισμού Java. Η ύλη του μαθήματος περιλαμβάνει:
- Εισαγωγή στην έννοια του αντικειμενοστρεφούς προγραμματισμού. Βασικές έννοιες Java – Μεταβλητές – Δεδομένα – Υπολογισμοί. Δομές διακλάδωσης, πίνακες.
- Κλάσεις και Αντικείμενα
- Κληρονομικότητα και ιεραρχίες κλάσεων
- Υπερφόρτωση συναρτήσεων
- Yπερφόρτωση τελεστών
- Πολυμορφισμός
- Διεπαφές και abstract classes
- Εξαιρέσεις
- Νήματα
- File I/O
- Java Generics
- Java Collections Framework
- Network I/O
- Γραφικό περιβάλλον επικοινωνίας με Swing (μόνο για Java)
- Java graphics και animation. Java και προγραμματισμός για το διαδίκτυο
Εργαστήριο
Στο εργαστήριο οι φοιτητές θα αναπτύξουν ατομικές και ομαδικές εργασίες με χρήση της γλώσσας προγραμματισμού JAVA.
Τρόπος αξιολόγησης 3 σειρές ασκήσεων 30% + ομαδικό Projcet 50% +Τελικό Διαγώνισμα 20%