Αντικειμενοστρεφής Προγραμματισμός (2.003)

Παπαδάκης Νικόλαος

Περιγραφή

Σκοπός του μαθήματος είναι να εισάγει στους φοιτητές σε θέματα αντικειμενοστρεφή προγραμματισμού με χρήση της γλώσσας προγραμματισμού Java.  Η ύλη του μαθήματος περιλαμβάνει:

  • Εισαγωγή στην έννοια του αντικειμενοστρεφούς προγραμματισμού. Βασικές έννοιες Java – Μεταβλητές – Δεδομένα – Υπολογισμοί. Δομές διακλάδωσης, πίνακες.
  • Κλάσεις και Αντικείμενα
  • Κληρονομικότητα και ιεραρχίες κλάσεων
  • Υπερφόρτωση συναρτήσεων
  • Yπερφόρτωση τελεστών
  • Πολυμορφισμός
  • Διεπαφές και abstract classes
  • Εξαιρέσεις
  • Νήματα
  • File I/O
  • Java Generics
    • Java Collections Framework
  • Network I/O
  • Γραφικό περιβάλλον επικοινωνίας με Swing (μόνο για Java)
  • Java graphics και animation. Java και προγραμματισμός για το διαδίκτυο

 

Εργαστήριο

Στο εργαστήριο οι φοιτητές θα αναπτύξουν ατομικές και ομαδικές εργασίες με χρήση της γλώσσας προγραμματισμού JAVA.

 

Τρόπος αξιολόγησης 3 σειρές ασκήσεων 30% + ομαδικό Projcet 50% +Τελικό Διαγώνισμα 20%

Ημερολόγιο