Τύπος | Aρχείο ![]() | Μέγεθος | Ημερομηνία | |
---|---|---|---|---|
Η προσέγγιση της αντεστραμμένης τάξης | 31/10/23 | |||
Η προσέγγιση του Ανάστροφου Σχεδιασμού | 31/10/23 | |||
Η συμμετοχή των φοιτητών/τριών στις μαθησιακές διαδιακασίες | 31/10/23 | |||
Ιδέες για την αύξηση της αλληλεπίδρασης στις μαθησιακές διαδικασίες | 31/10/23 | |||
Καθολικός Σχεδιασμός για τη Μάθηση | 31/10/23 | |||
Μάθηση μέσω Σεναρίου | 31/10/23 | |||
Μάθηση μέσω Σχεδιασμού | 31/10/23 | |||
Ο ρόλος του Πανεπιστημιακού Δασκάλου | 31/10/23 | |||
Παρουσιολόγια Οκτώβριος 2023 | 16/10/23 | |||
Συμπληρωματική βιβλιογραφία | 31/10/23 | |||
Κεδιμα_Θεωρίες μάθησης_χδ.pdf | 6.23 MB | 5/12/23 | ||
Ο ρόλος του εκπαιδευτικού - διαφάνεια 1 | 202.29 KB | 14/10/23 | ||
Ο ρόλος του εκπαιδευτικού - διαφάνεια 2 | 1.06 MB | 14/10/23 | ||
Ο ρόλος του εκπαιδευτικού - διαφάνεια 3 | 192.07 KB | 14/10/23 |